0 #621 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Y'a peut-être 3000 personnes de connectées, mais je tombe QUE sur des putains de bot de merde, à part une américaine très sympa, sur laquelle je suis tombé deux fois dans la journée, mais sinon impossible de parler, et ça me les brise sévère...
Contribution le : 26/08/2009 00:52
|
|
Signaler |
rick1704 | 0 #622 |
|
---|---|---|
Je m'installe
Inscrit: 06/02/2008 21:25
Post(s): 284
You: hi
Stranger: hello You: are you disco ? Stranger: yeah Stranger: disco dancer You: no disconnected You have disconnected. or save this log or send us feedback.
Contribution le : 26/08/2009 00:53
|
|
Signaler |
Le_Penguin | 0 #623 |
|
---|---|---|
Je m'installe
Inscrit: 07/07/2009 14:44
Post(s): 324
|
You: hi!
Stranger: hi Stranger: silence is not cool Stranger: yo Your conversational partner has disconnected. il m'a mit ça direct, a la suite pas tres patient celui là
Contribution le : 26/08/2009 00:55
|
|
Signaler |
0 #624 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Hum j'ai trouvé ça c'est intéréssant, ça vous permet de trouver directement quelqu'un avec qui parler, et tout les bot sont ignorés.
http://flamefusion.net/Omegler/Web/
Contribution le : 26/08/2009 01:00
|
|
Signaler |
Kraiste | 0 #625 |
|
---|---|---|
Je suis accro
Inscrit: 15/06/2006 18:27
Post(s): 1811
|
Citation :
Miam
Contribution le : 26/08/2009 01:01
|
|
Signaler |
0 #626 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Stranger: hey u
You: Hi! You: You're not a bot? Stranger: u can crosscheck me Stranger: haha You: hum You: nice You: How are you? Stranger: 22 Stranger: nice na You: hum You: lol Stranger: u baby? You: I'm fine You: I'm 16 You: Are you a girl or a boy? Stranger: good Stranger: u first? You: Boy Stranger: me too Your conversational partner has disconnected. Le mec qui lit même pas mes question x)
Contribution le : 26/08/2009 01:03
|
|
Signaler |
0 #627 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Stranger: hi there
You: hi¤ Stranger: tell me a secret You: okay You: euh... You: I make standing poo You: Your conversational partner has disconnected.
Contribution le : 26/08/2009 01:06
|
|
Signaler |
0 #628 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
C'est cool j'commence a apprendre le sms anglais Alors que je comprends même pas l'anglais :oops:
Contribution le : 26/08/2009 01:07
|
|
Signaler |
Joker_ | 0 #629 |
|
---|---|---|
Je suis accro
Inscrit: 05/03/2009 17:05
Post(s): 539
|
Stranger: ___________________________________________________________________________
___________________░▒▓▓▓▓▒░________________________________________________ ________________░▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒░_____________________________________________ ______________▒▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓____________________________________________ _____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░____________________________░▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒_________ ____________▒▓▒▒▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓_____▒▓▓▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒_______ ____________▓▓▒▒▓▓░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓______ ____________▓▓▒▒▓▓░░░▒▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓░░░░░░░░▒▓▒_____ ____________▒▓▒▒▒▓▓▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░▓▒_____ _____________▓▓▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓░░░░░▒▓______ ______________▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░▒▓░______ ______________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓________ _____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒_________ ____________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_________ ____________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░________ ___________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▒________ ___________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________ __________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓________ __________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓░_______ _________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░░▒▒▒░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓░_______ _________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▒░░░░▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░_______ ________▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▓▒░░░░░▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_______ _______▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░░░░░░░░░░▓▓▓▓▓▓▒░░░░░░░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_______ _____░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░░░░░░░░░▒▓▓▒░░░░░░░░▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░______ ____░▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▒▒░░░▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓______ ___▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▓▓░░░░░░░░▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_____ ___░░░▒▓▓▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓░░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓____ ______▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▓▓░░░░░░░▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓________ _____░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▒░░░░▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▓▓▒▓▓░________ ______░▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▒▓▓▓▓▓▓░_______ ______▒▓▓▓▓▓▒▒▓▓▓▓▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_____ ____░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓____ ___░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░__ ___▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_ __▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓░ _░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓__▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓ _▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓_____▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓ ░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓___░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░ ▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒__▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_ ▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓__▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒___ ▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒__▒▓▓▓▓▒▒▒▒▓▓▒░____ _▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓____▒▓▓▓▓▓▓▒░_______ _░▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░____________________ __░▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░_____________________ ____▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░______________________ ______▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_______________________ ______░▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒________________________ ______░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________________ ______░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░__________________________ _______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓___________________________ _______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓░__________________________ _______▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓__________________________ _______▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒____▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓__________________________ _______▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒_________________________ ______░▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_________________________ ______▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓░___________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓_________________________ ______▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒______________░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒________________________ _____▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓________________________ _____▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_____________________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓________________________ _____▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓______________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒________________________ ____░▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓______________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓_________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▒▒▓░_____________________▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▒▓▓_____________________▒▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒__________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▒▓░____________________░▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒___________________________ ____░▓▒▒▒▒▒▓▓_____________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░____________________________ _____▓▓▓▓▓▓▒▓_____________________▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒____________________________ _____░▒_▒_▒_▒____________________░▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒░________________________ __________________________________▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▒______________________ ___________________________________░▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▒░___________________ ______________________________________░▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓░_________________ _________________________________________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▓▒________________ __________________________________________▓▓▓▒▒▒▒▒▒▓▓▒▒▒▓▓▓░_______________ __________________________________________░▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▒▒▓▒▒_______________ ___________________________________________░▓▓▓▒▓▓▒░░░▓░_▒▓▒_______________ _____________________________________________▒▓▓▓▒____▓▓░▓▒________________ ________________________________________________░▒▒▒▒▒▓░░__________________ ENCOR un pedobear!!!!!!!!!
Contribution le : 26/08/2009 01:08
|
|
Signaler |
0 #630 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Stranger: lets fucking baby
You: WTF ?????? Stranger: r u female? You:=p You: no ! Your conversational partner has disconnected.
Contribution le : 26/08/2009 01:13
|
|
Signaler |
0 #631 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
You: hi¤
Stranger: monkeys are falling from the sky You: yes, sure Your conversational partner has disconnected.
Contribution le : 26/08/2009 01:17
|
|
Signaler |
0 #632 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Stranger: you nigger,
Stranger: APE Stranger: would oyu like a banana? Stranger: Stranger: niggers SUCK Stranger: TITS You: I like banana You: for eat You: I'm boy Stranger: sayyyymmmeee Stranger: im a hermaphrodite though Your conversational partner has disconnected. Pas tout compris :oops: Quelqu'un peut m'aidé ? :oops:
Contribution le : 26/08/2009 01:19
|
|
Signaler |
LAlbatros | 0 #633 |
|
---|---|---|
Je m'installe
Inscrit: 08/08/2009 13:51
Post(s): 121
|
ben t tombé sur un raciste qui te demandais si t'étais nègre ... le reste c'est de la merde, comme le début
Contribution le : 26/08/2009 01:21
|
|
Signaler |
0 #634 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
You: hi¤
Stranger: hey! male 19.. u? You: me too You: but i'm not a male Stranger: great Stranger: You: and i'm not 19 Stranger: wow thats more great You: so, finally.. i'm a man Your conversational partner has disconnected.
Contribution le : 26/08/2009 01:22
|
|
Signaler |
0 #635 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Citation :
Ben j'avais vraiment rien compris alors Stranger: gay sex? You: Yeaaaaah !! You: No You have disconnected.
Contribution le : 26/08/2009 01:30
|
|
Signaler |
0 #636 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Stranger: 19/M I want to trade pics with girls that play volleyball
Stranger: does consciousness ring a bell? You: okay, for watch this pics press alt+f4 Stranger: OMG RLY?? You: yes rly Your conversational partner has disconnected. il avait l'air si content...
Contribution le : 26/08/2009 01:34
|
|
Signaler |
0 #637 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
Hey cool, je suis tombé sur un indien qui adore les animés, les japonaises, et la musique japonaise!
Contribution le : 26/08/2009 01:34
|
|
Signaler |
Dgene | 0 #638 |
|
---|---|---|
Je viens d'arriver
Inscrit: 12/06/2009 21:10
Post(s): 17
|
mdr encore des gens à cette heure perso je dois dire que le seul qui m'a fait délire c'était un "show me your genitals"
sinon je parle depuis hier par msn avec une superbe américaine qui a des origines asiatiques et qui est très gentille °°
Contribution le : 26/08/2009 01:53
|
|
Signaler |
0 #639 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
You: Monkey are falling from the sky¤
Stranger: i see them too You: Oh nice! You: You're not a bot You: Where are you from? Stranger: whoa You: "Whoa"? I don't know this Country Stranger: usa You: Stranger: whats ur name You: Ok nice You: I'm french You: And my name is Boxxy You: No sorry You: My name is Zack You: And you? Stranger: Automated message: I was using Omegler (web edition) version 1.001.002 for this conversation. A free Omegle program with spam-protection, a better design, and better functionality. Visit http://flamefusion.net/Omegler for more information. Omegler is freeware, and runs on Windows XP or higher. You can also run Omegler from your browser with the web edition, at http://flamefusion.net/Omegler/Web. Your conversational partner has disconnected. You: Monkey are falling from the sky¤ Stranger: why the sky You: Why not? Stranger: why not the trees You: You're not a bot, HALLELUJAH Your conversational partner has disconnected. ....
Contribution le : 26/08/2009 01:56
|
|
Signaler |
0 #640 |
||
---|---|---|
Fantôme
|
C'est quoi ce trip de mangé des enfants y'en a plein qui m'ont dit ça ? :-?
Contribution le : 26/08/2009 02:05
|
|
Signaler |